2014. június 16., hétfő

KUR....ta boldogság, de megéri néha

Tadadadamm.Eddig 2 meccset néztem a VB-ből, a mait (Német-Portugált) és a Mexikó-Kamerunt.Hát igen, utóbbin bealudtam mint az élet.Azt se tudtam hogy van Kamerun...De ez a Német meccs...Szállok ember, ügyesek voltatok fiúk!!!!Millió csók, továbbra is így.Özil, kapd össze magad.
Igazából ilyenkor van az hogy megint elgondolkozok: ki az igazi barát?Régebben írtam egy emo csajsziról, akit nagyon bírtam első pillanattól.Na igen,vele tartom a kapcsolatot, és hadd ne mondjam, nem kellett csalódnom.De mostanában mindenki megváltozik.Én ettől nagyon félek.Mindenki felnő, újjá ,,születik", saját útjaira tér.Itt vagyok én, leragadok az éveknél.Minden pillanat még itt van előttem.Visszaforgatnám az időt.Nem, nem azért hogy megváltoztassam a dolgokat, épp ellenkezőleg,meg akarom őket tartani.Őrizni mint egy ereklyét. Egyedül maradok a kis világomban.Mindenki elhagy.Da bumm tss.
Úgysem olvasod, ezért itt válaszolok: igen,szeretem a kekszet.Rád írtam ki: mi lett volna, ha...Igen.Mi lett volna ha időben visszaugrok netezni és akkor beszélünk? (Vaszleg semmi, de azért hadd örüljek)
Nem akarok álmodni.Valótlan a jó, a rossz meg ....Az meg menjen a picsába, az mindig valós alapon alakul.A legrosszabb rémálmaim mindig bekövetkeznek.A szép cukormázas álmok? Még a közelükben sincs a valóság.
Kusza minden, haza akarok menni.Itthon vagyok, mégis haza vágyom.
Hiányoznak az osztálytársaim.Hiányoztok.Szét fogunk szakadni, és csak nekem fogtok hiányozni.Mindig.
Lovakat akarok most.MOST.Puha,édi lovakat.
Ne változzon senki olyan gyorsan, és nagyon.Nem szeretem.Utálom.
A párna nagyon jó dolog.Megölelhetem, megüthetem.Szeretem.Vele lehet a legjobban aludni.
Megismételném azt a bizonyos napot.Azaz kettőt.Vagy többet.Hiányzik.
A tumblr függőséget okoz.Szóltam.Ne nézd meg az enyémet, az hülyeség, de ráfüggtem.
Nyomorék vagyok, kész.
Szeretek élni.Csak lassabban kéne.Nem akarok elsietni semmit.Pedig mindig azt teszem.
Nem gondolom meg a dolgokat.Soha.

Elfelejtettél.Megjegyeztelek.Nevetsz rajtam.Sírok miattad.Nem érdekel.Próbálkozom.Idegenkedsz.Barátkozom.Utálsz.Szeretlek.


2 megjegyzés:

  1. Hali,

    Most tévedtem a blogodra és szerintem tök ügyesen, humorosan írsz! Plusz, önmagamra emlékeztetsz. Nekem is hasonló érzéseim vannak, de (sajnos) a felnövés, és az örök változás az élet része.. viszont tapasztalat, hogy amikor minden veszni látszik, akkor is lesz állandó dolog az életedben. Ja, és imádom a párnákat...

    Puszi,
    Eszti

    Ui.: Végre egy csaj aki nézi a VB-t! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelek meg,ez nagyon jól esett amit írtál:) örülök hogy vannak hozzám hasonló emberek.Köszönöm hogy értékeled az írásaimat:)
      Puszi, a blog írója
      Ui. nekem is: hát, valakinek azt is kell néha :D

      Törlés