2014. június 18., szerda

You are not alone

Kedves Barátnőm.
Itt szeretném neked leírni: ne add fel.Most ne.Ha itt megteszed, elesel, vége mindennek.De ha erős maradsz, ha talpra állsz, még van jövő.Kérlek, ne foglalkozz a sok buta, irigy emberrel.Nem éri meg, te több vagy annál.Szép vagy, ügyes és okos.Ezeket nem csak úgy hablatyból írom.Tényleg így van.Fáj, ha szomorúnak látlak, de az még jobban ha nem tudok ellene tenni.Nehogy azzal akarj megfelelni, hogy megölöd magad...Érted? Azzal, hogy nem adod fel az ilyen emberek közt.Értékes vagy.Nem az a lényeg hogy százaknak tetsszél,hogy mindenki nagyra becsüljön.Elég ha egy, és az is tiszta szívéből szeret.Ha te eltűnnél, én sem lennék már boldog.Tudom,tudom.Nyálas meg minden.De kérlek.Ne hagyj itt minket.Ne csinálj butaságot.Elolvastam amiket írtál, mondhatni, majdnem ugyanúgy érzek.Lehet hogy nem én voltam mindig a legpedánsabb barátnő, de melletted próbáltam állni mindig.Nekem nem kell megfelelj.Számomra úgy vagy tökéletes ,ahogy vagy.Nem így, szomorúan. Kérlek, ne csinálj hülyeséget.Szeretlek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése