2014. február 18., kedd

Vitszes hogy teccel.Teccik hogy vitszes

Imádom a napsütést, ahhw, el sem tudom mondani mennyire.Elvesztem a fejemet ha süt az a kis cuki. Napenergiával működök , vagy nem tudom.3 és fél hónap ...Nyári szünet bébi, várlak!
Röpködök mint egy madár, nincsen semmi problémám.Na jó, van. Nyelvtan egyes. DE anyuéknak kuss, nem kell tudni róla.Valaki rejtélyes módon eltüntette a poszterem...
Közédekűközleménykövetkezik: az i megint szar.
Csillogó szemmel, izgulva tettem a lábamat a kengyelbe.Megragadva az első kápát, lendületet véve elrugaszkodtam a talajtól és beleültem a nyeregbe.Elhelyezkedtem, megszoritottam a szárat és a lovamat lépésre inditottam.Komótosan, de elindult.Egyenletesebb, gyorsabb tempóra ösztönöztem.Mikor kiértem az elágazáshoz ügetésre sarkaltam,és már érezte: ma bepótolom vele a fél év kihagyást.A sok hiány után is biztosan ültem a hátán.Biztam benne.Az úton egyenletesen kopogott a patája, amit jó volt hallgatni.Kellemes idő volt.A madarak csicseregtek, enyhe szellő fújt.Pont jó volt igy.Egy mezőre érkeztem, itt vágtára biztattam a lovat.Egyenletesen , ütemre fújta ki a levegőt.Repülünk.Zuhanok a semmibe,hagyom hogy a ló vigyen magával a végtelenbe.
Haha, vitszees.Amikor irtam sütött a nap.Ma meg tegnap nem, és fáj a torkom mellé.Posztolni még mindig nem tudtam, de van 5 piszkozat.Öcsi, mi lesz velem.
Jó,vicceltem.Sajnálom-egy picit-hogy lusta meg béna voltam, és nem firkantottam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése