2014. augusztus 30., szombat

Ezt neked írom, remélem magadra veszed

Uram , kérlek segíts, hogy kiábránduljak a szerelmemből, ne kínozzam feleslegesen magam, ha úgysem lehet enyém. http://www.lovasok.hu/eladolovak/index.php?page=hirdreszletek&hid=119302 Mikor megtaláltalak egyből beléd szerettem, enyiiiim leszel !!!!
Na jó, álomvilágból fel,úgysem kapsz lovat (Miérttt:c).Ki az aki egy cuki betegséggel kezdi azt a ..... cuki iskolát? Hát én! Pacsi.

Mostanában eltöprengtem.Mi lenne ha... Ha végre , olyan helyre kerülnék, ahol megbecsülnek. Nem szánalmas játékként használnák ki naivitásomat .Ahol nem lennék bohóc, mert elhittem , igazi barátaim vannak,hogy igazi barátom vagy.És mi lenne,ha egyszer egy teljes napra őszinték lennénk? Letisztáznánk a dolgokat.A hazugságokat, gondokat, lelki problémát.Minden megjavulna, vagy minden veszne, az utóbbit se bánnám.Nem lennék vak, ki világát se tudja, csak egy pontot követ,közben az sem a jó útra vezet.Az időnk lejárt, változtatni kéne.Nem a te módszereddel, se az enyémmel.Végül is, mi rossz lenne abban, ha végtelenségbe tekintve szaladnánk a beteljesülés felé? Mi lenne...Mi lenne, ha észrevennéd: mennyit tettem érted, míg te belefeledkeztél az önsajnálatba, és semmibe vettél mindent ,mindenkit, engem.Sokszor volt, hogy a padlóról szedtelek fel.Most jön az : mi lett volna, ha...De sajnos mindig megtettem, ott kellett volna hagyjalak.Mindig várom hogy kapjak egy levelet.Egyet,de azt gondosan, jól átfontolt írással.Mi lenne, ha tényleg megkapnám? Örülnék? Meglepődnék?Szomorkodnék? Nem-nem.A tömör semmiség ülne ki az arcomra.Hiszen a szomorúságon már akkor túl voltam amikor elhagytál, magányba süllyedtem, és próbáltam megfelelni.Mindig emlegetted, megölöd magad.Akkor lepődtem meg.Amikor visszafogadtál, örültem.Szóval, most már nincs semmi.Mi lenne, ha megkapnám a levelet, ami nem csak hablatyolásból, hanem a kő kemény igazságról szólna? Mi lenne, ha elsimulna minden? Mi lenne, ha végre...Végre tényleg megölnéd magad?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése