2014. augusztus 24., vasárnap

Top 5 Female Characters

Én is kaptam meghívást erre a játékra R.-től , akinek nagyon köszönöm, és azt is köszönöm hogy látogat a blogomra !:) Reméle ,,jól teljesítek":D

Ötödik:
Demóna
Innen: Demóna c. fim
Én személy szerint nagyon szeretem a filmet és a szereplőt egyaránt.Mégis az egészből engem Demóna szépsége ragadott meg.A film közepén gonoszként állítják be, de én nem tágítottam, akkor is hozzá ragaszkodtam a legjobban. Le a kalappal Jolie előtt, szépen alakította.

Negyedik:
Elena Gilbert 
Innen: Vámpírnaplók c. sorozat
Elena valamiért a könyvben nem fogott meg, de hála a sorozatban változott a véleményem( kivéve ez a Stefan-Damon dolog,áááááh).Nagyon aranyos, kedves karakter, bátran áll a dolgokhoz és hatalmas szíve van.

Harmadik:
Rue/Ruta
Innen:Éhezők viadala c. könyv/film
Mikor először megláttam a filmben azonnal a szívemhez nőtt.Rue bátor, okos és ügyes.A film után rögtön kezdtem a könyvet ,hogy még többet megtudjak róla.Rue egy igazán szeretetre méltó,aranyos lány.Még a Viadalon is önzetlenség nélkül segített Katnissen és feláldozta magát. Azért végzett csak a harmadik helyen, mert korán meghalt , így sajna nem tudtam előrébb helyezni.Ha többet szerepelt volna, ő lenne ennek a játéknak a kis koronása.:)


Második:
Annabeth Chase
Innen:Percy Jackson és az olimposziak c. film/könyv
Pallasz Athéné és egy halandó gyermeke, szóval egy félvér.Annabeth nagyon okos és nem bánik ügyetlenül a fegyverekkel sem.Kiváló stratégiákat eszel ki és valósít meg.Percy-vel eleinte barátok, majd a sorozat végére szerelmesek.



Első:
Gwendolyn Shepherd
Innen: Időtlen szerelem trilógia 
Gwendolyn eleinte egy átlagos lányként mutatkozik be.Gimnázium,barátok,különféle hobbik,szerelmek és a többi normális dolog.De van amit sokan nem tudnak Gwenny-ről.A családjában generációk óta időutazók születnek, akiknek küldetésük van.Az ő generációjában unokatestvére, Charlotte volt időutazónak ítélve.Mégis , később kiderül Gwendolyn nem is olyan különleges mint gondolta... ...Én személy szerint immmmááádom Gwendolyn személyiségét, magát a lányt, a körülötte lévő történéséket.Mindent.A trilógia végére mindenki meg tudja hogy lesz a rút kiskacsából egy igazi hattyú , ahogy Madame Rossini mondaná:)

Az én jelöltem erre a játékra:
Dorina Mary

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése