2014. október 14., kedd

Csak egy perc, és vége

Ma mikor átmentem Mamámhoz, gondolkozni kezdtem.Mi történik, ha őt is, meg Papát is elveszítem? Hogy ,,heverem" ki?Sehogy. Egy halált nem lehet kiheverni, elfelejteni , se semmit. Tudom, addig nem szabad ezen gondolkoznom míg el nem jön az ideje.De mégis, gondolkozok rajta nagyon sokat.Sajnos, ma megtapasztaltam, milyen ha az ember nem tud felejteni.Egyetlen papírlap elég volt hozzá, hogy rájöjjek: ezt nem lehet elfelejteni.Mindenki azt hiszi, hogy romlik a világ.Nem romlik. Csak felnövünk, és megértjük, nincs mindenben jó.Ára van az életnek.
Nem lehet felejteni...
Sajnos, nagy az ára.
Tudja ezt mindenki,
Mégsem gondol a mára...
Csak a holnap, a jövő..
Sose a lényegre törő
Mindenki szomorú
Sok a baj
A bú eltakar
Öröm elmarad
Vége
Elveszett
Halál








Hazudnék, ha mondanám, hogy én nem vagyok egy depressziós hülye gyerek. Nem teljesen,de az vagyok.Nem, nem az a fő ok hogy elhagyott a szereeelmeeem( tipikus tinilányok bloá).Nem. Ez a széthulló, szomorú világ.Igazából , az élet szép.Csak tudnod kell, hogyan is lehet élvezni.
A napjaim fénypontja (utáljatok): Az iskola.Eskü.

Beszélgessünk
Csak úgy
Valamiről...
American Horror Story-Freakshow. Megfelelő téma.
Tegnap este néztem meg a VááárvaVÁÁÁRT Ahs4-et .Őszinte leszek:Azt hittem, nagyobb durranás lesz.Mármint, ijesztőbb. Nagyon tetszik így is, főleg a témája. De inkább pszichésre sikeredett. Mármint, aki olyanra veszi (PL ÉÉÉÉN).Ez a téma valamiért mindig érdekelt, mármint, ez a Freakshow. Régen ilyen karneválokon vagy miken volt, tv-ben láttam...Valamiért izgatta a fantáziámat, milyen lehetett akkori emberként látni.Mai világban már nem nagy kunszt.Szakállas nőt is kaphatunk ..Rögtön a szomszéd országból...Régen...Régen bezzeg egy ijesztő,egyben szórakoztató műsorban láthattak, ami igen ritka jelenség volt (teszem azt, akkor is sok volt a trükk, tudom).De olyan. Varázslatos.
Ezt a varázst nagyjából éreztem az első epizódban, kivéve a vége fele , mikor az ének volt ----> www.youtube.com/watch?v=VG_BVE2VjJw
Valamiért nem éreztem odavalónak (kiderült hogy miért volt benne, de na).Nem tudom.Remélem a további részek is minimum ilyen szinten maradnak. Tudod...You're freak, just like me.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése