2017. január 16., hétfő

Biznicc-meghúztak matekból helóó

Most elképzelem, hogy találkozunk, te meg bírni fogsz.
Ha akarod
Ha nem
Ez a fantázia lényege






Az emberi elme csodálatos dolog. El tudom képzelni , hogy unikornison ülve, nyalókát szopogatva, szín arany napszemüvegben, twerkelő mókusokkal a háttérben, 40-es derékmérettel,120-as mellbőséggel megáldva koncertet adok életem szerelmének akivel még életemben nem beszéltem, de én tudom, működne köztünk az a kémia mint a fene, két nap ismeretség után sztárpárság, házzasság, nyolc kölök.
De én ezzel a csodálatos elmével megáldott fejemmel nem bírok megfejteni három logaritmikus egyenletet a kettesért. Sad story guys, saaaaad.


Bánt. Nem is kicsit, nagyon is. Bánt, hogy még a szemembe tudsz nézni, miközben engem a hányás kerülget. Nem az alkoholtól, betegségtől,hanem tőled barátom. Nem villan át a szemeden semmi, csak nézel, miközben én a puszta nézésemmel kifilézlek. Gondolhatod, hogy szimplán bolond vagyok, megsértődött hülyegyerek.DE én tudom, hogy ez örök és maradandó, nem csak egy óvodás durcásságával vagyok felruházva, hanem színtiszta gyűlölettel. Gyűlöllek azért aki vagy, ami vagy, akivel vagy, amiért vagy. De legfőképpen azért aki LETTÉL. Hihhhhetetlen milyen hamar idegen lettél számomra,nem csak a gyűlölet miatt, hanem az egész lényed mássága hökkent meg. De rád gondolni, egyszerűen olyan mint szembepisilni a széllel. Igazából felesleges értelmetlenség. Ha van ilyen kifejezés.

A twerkelő mókusokról röviden: A kábszi rossz, értem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése