2014. április 1., kedd

I miss you, i love you.I love and miss you too...APRIL 1., HAHHAA.No.But, i love you.Really....Sorry.

Én olyan de olyan ügyes és vicces vagyok, hogy átállítottam fészbúúkon a szülinapomat ápr. 1-re... Igenám, de nem lehet visszaállítani...Fuck...Mindjárt szülinapom és senki se tudja.Forever Alone. Hahaha, bevettétek.Nem érdekel ki tudja hogy mikor van a szülinapom.Csálád tudja, ennyi elég.
Köhögéssel teltek napjaim, és agyalással.Agyalok még mindig.Vagy skizofréniában szenvedsz, vagy csak szimplán hülye vagyok.Egyik percben helló drága, másikban húzz a faszba.Köszönöm szépen, ez jólesik.Végül is egy butuska lányka vagyok, aki semmihez sem ért, csak az idegesítéshez, és lehet hogy szeretlek. Bolondok napja, legalább nem vesznek komolyra. Nem terveztem most semmi ,,,,,,,művészit""""""
alkotni, inkább csak hablatyolok:
Nagy levegőket kell vegyek hogy a tüdőm befogadjon valamit.Rendes n e m k a p o k l e v e g ő t , mindjárt megfulladok.E-mellé társul az orrdugulás.Csudi érzés. ,,Beszéljünk inkább az igazságról." Alap ez a reklám idegesítene mint akármelyik, de ennek a nőnek szimpi a hangja.Imádom ha valakinek jó a hangja.Barátnőmnek is olyan szép.Szerintem ha a szülési-fájdalmakról beszélne azt is nagy és csillogó szemekkel figyelném.Fülorgazmus.Na jó, ne túlozzunk.
Ha elmennék, hiányoznék? Valószínűleg nem.Te hiányzol.Mindig, minden percben.Ha mellettem lennél szerintem akkor is.Távolság nélkül is.Örökre.
Múltkor haverom feljött hozzám.Imádom.Hiányzott, nyár óta nem láttam.Össze-vissza dumáltam neki.minden bajom volt szinte.Megláttam, rendes felsikítottam.Az év öröme.Ilyen, ha egy barát igazán hiányzik.Nem úgy mint *khm* egyeseknek ,,hiányoztam".Nem kellett volna erőltetni.
Szóval, barátocskámnak nagyon örültem, és életemben először megöleltem.Hát jót rávágott a hátamra, de azért nem fájt.Megígérte elvisz egyszer motorozni.Remélem tényleg úgy lesz.
Azt a hisztis mindenemet, minden bajom van. Idióta vagyok, ennyi baromságot összehordani.Rendes kinevetem magamat kínomban.
Nem szeretem a Nem tudhatom c. verset...Olyan....Nem szimpatikus.Radnótit szeretem, de ez a vers...Nem tetszik.Jó, meg minden...De valahogy... Hagyjuk, nem tetszik, és ennyi.Bocsi Miklós.
Jellemzésem: én vagyok a leggyengébb láncszem,a kikeletlen tojás,a hamis hang, a bakis jelenet, a legrosszabb kép,vízcsepp amivel próbálnak egy erdőtüzet eloltani, a .Jelentéktelen, rossz, gyenge.Mégsem veszi senki sem észre hogy így gondolom/érzem. Erősnek mutatom magam, de ha egyszer nem így van.De, az erősség se tesz fontossá.
Utálom a hirtelen változást.Pont.Viszlát.
.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése