2014. február 2., vasárnap

Csak olvass valamit

Az olvasás engem elvarázsol. Az, ahogy az írók leírják az eseményeket, történéseket, megteremtik azt a világot amit még más nem,majd mindenki saját képzeletének útján megy végig.Néha ezért utálom ha filmet csinálnak egy könyvből.Elvész a varázs.A szereplők teljesen másak mint a képzeletünkben.A helyszínek, a történések sem lehetnek ugyanazok.És hogyha szarul van megcsinálva a film, az már teljesen kiakasztó.
De néha az jobban kiakaszt ha valaki nem olvas, az még hagyján, de ha még le is fújjogja a könyveket.Oké bébi ha nem szereted a tankönyveket, de arra nem gondoltál hogy (akármilyen könyvről van szó) azt valaki megírta/összeállította.És miért? Hogy tanulj vagy szórakozz.Nem kevés munka az, de nem ám. Jó, néha én is szidom azt aki összeállítja a fizika könyvünket, mert elég érdekesen sikerült neki...De nem az a lényeg.Attól nem mondom azt hogy én nem olvasok mert az összes könyv egy szar. Szókincsükön látszik az embereknek hogy olvasnak-e. Jó, én sem vagyok az a öcsééém ez zseniiii, de azért kulturált.Valamilyen szinten..És igen, kiadok 4-5 ezer forintokat vagy többet egy könyvért.Ha valakinek ez nem adatik meg, 21. század.E-book vagy mi annak a neve. Már csak az élmény miatt..Nekem is ismerős az az érzés amikor kötelező olvasmány van és szenvedek felette.De mai világban annnnnyi könyv van...Egyszer szegedi alexandrában 2 órát mászkáltam és minden könyvet el akartam vinni:D És jaaj, én imádok olvasni. Most nézem hogy mennyi mondatot kezdek éssel.. Pedig nem szabadna, oké..Észlény vagyok.
Szóval OLVASSATOK GYEREKEK, ABBÓL SEMMI BAJOTOK SEM LESZ.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése