2014. február 23., vasárnap

Repülésre születtünk, de csak most tárjuk ki szárnyainkat

Különös teremtmény vagyok, az holtbiztos.Mikor kijött az új Percy Jackson film(Szörnyek tengere) megnéztem egymás után 6x a neten, utána rá 3 napra a moziban.Tegnap megnéztem az Éhezők Viadalát és a Futótüzet...Ma újra.Ja, a Percy-s filmnél egésznap a Light Em Up-ot énekeltem, az Éhezőknél meg fütyülök most(amit Katniss és Rue adott jelnek, és a fecsegőposzáta utánozza).Amikor elolvastam az Időtlen szerelem trilógiát a 3. részét (Smaragdzöld) még 2x.Ja igen. Ráfüggtem kb fél évig Logan Lerman-ra(most is imádom).Az abból állt: minden filmét megnéztem, több mint 100 kép és gif volt a gépemen(lehet még megvan, kitudja), állandóan ilyen funny moment-es videókat néztem stb.Vámpírnaplóknak első 4 évadát 1 hónap alatt végignéztem.Éjjel nappal azt bámultam nyáron.Hopszi.Ha megtetszik nekem egy zene akkor minimum egy hónapig csak azt hallgatom.Utána megunom, és 2-3 hónappal később megint ráfüggök.Nem tudom.Akármi tetszik többször megnézem/elolvasom/hallgatom egymás után.Lehet mások is így vannak vele, de én nagyon furcsállom. Régen is volt ilyen..Akkor a lovak voltak amik függést okoztak számomra.Minden lovas filmet meg akartam nézni, lovas könyveket olvastam, elkezdtem lovagolni,pónikat gyűjtöttem (másodikos voltam, bocsi). Fúfáfő. Ennyi elég volt.
Ezt a gif-et most találtam.Hát én nagyot röhögtem azon a ,,kiss me"-s részen:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése