2014. február 1., szombat

Szeretném ha valaki venne nekem egy csokit... ez mindjárt elfogy!

,,Miért neked csak egy barátod van?!"
,,Nekem egy sincs."
,,Hát, azt sajnálom."
,,Nehogy azt hidd. Lehetne,csak nem olyanok mint a régiek voltak.Ezért lemondtam róluk."
És többet már nem beszéltünk.Nem mondom hogy hiányzik, de azt sem hogy nem.Ő döntött így, én csak elfogadtam a döntését. Elszállt mint egy madár. Majd lelövik és lehull a porba. Ott magányosan fetreng és várja a segítséget, de mindenki elhalad mellette mert már reménytelen.Segítségért kiált szavak nélkül. Senki sem érti meg mit akar.Végén a kegyetlen sötét magával ragadja és többé nem engedi ki, elveszett.Nem ringatózik többé felemelő álmokba, elporladt.Meghalt a világ számára.Többé nem keresi senki.

Kisebb kitörést láthattunk, tapsoljatok meg.*tipsitapsi*

Szerintetek miért ilyen ellenszenvesek az emberek? Miért nem tetszik nekik a másik sikere?
Eluralkodik a féltékenység és minden rossz.Csak egy okot mondjon valaki, ez mire jó...
Hazugság behálózza a világot és senki sem talál már ki a mélyből.
A szeretlek szó alig hangzik el, ha igen, az is hazugság.
Mások ócsárolása, bírálása.. Az megy mindenkinek! De nem gondolnak a másik helyzetére.

Jó. Szerintem megártott a sok kaja, vissza kéne magam fogjam. Őszinteség roham 10/10




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése