2014. február 1., szombat

Hol is kezdjem(hát a legelején, pfff)...Na de mit?

Miért?-Ez a szó/kérdés hangzik állandóan a fejemben..Bekattantam vagy ez még belefér?!
Nem fogok, ismétlem NEM fogok bemutatkozni, mesélni magamról.Ha figyeled a blogot rájöhetsz néhány dologra velem kapcsolatban.De ne nagyon örülj magadnak, a nevemet soha sem adom ki. Na jó, lehet. De akkor már nagy bajok vannak az emeleten.
Mindeeeeegy is, ezt is csak azért csináltam hogy ,,kommunikáljak" emberekkel. Szóval bárkinek valami negatív vagy véletlen esetén pozitív kritikája van velem szemben nyugodtan jelezze. Szeretem az embereket meghallgatni. Az már más tészta hogy meghallgatom de figyelek is... Jó, interneten nem nehéz nem figyelni.
JA NEHOGY NEKEM VALAKI AZT HIGGYE HOGY... izé, nem kiabálok na.. Szóval nehogy valaki azt feltételezze rólam hogy egy depisemó lány vagyok (tessék, itt egy infó, csaj vagyok haha), csak eléggé ki vagyok mostanában borulva. Elég érdekes dolgok vannak errefelé.. Főleg ,,barátok".De kis vicces vagyok , néha elhiszem hogy léteznek őszinte emberek a közelemben ( ha te aki épp olvasod és azt gondolod magadról hogy az vagy és normális jelezhetsz).

Izéé. Azt elmondom hogy pontosan miért is csináltam ezt a blogot ... Ha már mást nem vagyok hajlandó a büszkeségem (MIII, VICCELSZ ? HOL VAN NEKEM OLYAN MÁR) miatt közölni.
Sok mindenkinél láttam már blogokat, oldalakat,sok látogató,komment,poszt volt ott. Néhány oldal sztorizgatós,néhány tanácsadós/tippes, néhány napló féle. Csodálkoztam hogy mennyien csinálják ezt, és mennyien nézik és nem mellesleg szeretik és összehaverkodnak a szerzőkkel(ugye azoknak mondják?). Mindig is szerettem volna apróbb sikereket, de nem mertem semmibe sem belekezdeni. Mostanában elég sok trauma féleség ért minden értelemben, de a "lényeg": sok ember elvesztettem örökre.De mivel minden vég egy új kezdet, az én helyzetemben ez a blog vagy oldal vagy tökömtudja lett az új kezdet.
Ja, a blog címe stb...Hát.. Nem is tudom. Csak ültem öt percig lefagyva és néztem hogy mit írjak be.Egyszer csak megindult a kezem és beírtam...Hülye fejet vághattam a végeredmény láttán az már fix.Akármennyire nem tetszett, nem volt szívem átírni vagy nem tudom.. Rám nem jellemzőek ezek az angol címek stb.... De csak jött és kész. Nem fogom megváltoztatni akármilyen gáz is. MEG ERRŐL JUT ESZEMBE ÚJBEKEZDÉSEGYPILLANAT.
Igen, láttam a olyant hogy blogkritika..Nekem ide ne tolja olyan ember a képét akinek blogkritika oldala van mert megkeresem és ...nem tudom, megetetem egy pónival vagy valami..Felőlem kommentben mondhattok véleményt és a többi, de hogy idejön mert ő egy """""elismert""""" itt a bloggeren és sokan kérik a kritikáját(ami mindig sablonos szöveg átszínezve és kombinálva bloá) és ő szarta a spanyol viaszt...Na köszi, az nem kell.Nyugodtan, névvel is lehet kommentelni bármit pl ha olyan kedved van hogy csak random leírd mit ebédeltél és mellesleg köcsög vagyok vagy akarsz egy eccavút(nem harapok mellesleg).. De az oldaladra bazdmeg ki nem teszel h te véleményt mondasz az tuti.Bocsika a káromkodásért,néha előfordul ha ideges leszek egy pöppet is.Tényleg sajnálom, mert utálom ha valakinek mocskos a szája, vagyis ha minden szava káromkodás, azt utáááááááálom.Na akkor remélem világos voltam mindenkinek.

Sokszor lesz velem is olyan hogy random dolgokat írok/posztolok ki csak úgy ..YOLO tudjátok(oké,ez viccnek is szar volt :DDD) Remélem nem ijesztettem meg eddig senkit , és lesz olyan aki végig olvassa... Huh öcsém, nekem nem fog ez befutni.Cukorkát annak aki elolvassa!Vagy csokit... Amit akar, csak tőlem meg nem kapja, mert mire oda jutnánk hogy odaadom rég a hasamba lenne.
Most többet nem is tudok mondani, mert nagyon összevissza sikeredett(mentségemre legyen, lemerült 1x közben a laptop...uppsz). Még alakítgatni fogok az oldal kinézetén, lehet lesz muzikáá.Vagy inkább nem, ízlések és pofonok...Nekem kusza ízlésem van.Mindegy is. Remélem lesz legalább egy személy aki szívesen fog olvasgatni akár napi szinten, akár havi, csak olvas.Nekem az a fontos.

Ja és végül az elején lévő mondathoz : Rohadj meg drágám hogy állandóan ez megy a fejemben miattad.(aki azt hiszi szerelmi bánat ráküldöm a majomhadseregem)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése