2014. február 9., vasárnap

Nem érdekel, nem te vagyok. köcsög

"Ez azoknak a lányoknak szól, akik éjjel fent maradnak olyan zenéket hallgatva, ami a jelenlegi helyzetükhöz illik. Akik elrejtik a félelmeiket, bántalmaikat, fájdalmaikat és könnyeiket egy mosoly mögé, nevetnek egész nappal. Azoknak a lányoknak, akik a kezükön hordják a szívüket, azoknak a lányoknak, akik imádkoznak, hogy csak egyszer is sikerüljön valami és meg lesznek elégedve. A lányoknak, akik a párnájukba sikítanak, párnájukra sírnak, mert senki sem hallgatja meg őket. A lányoknak, akiknek rengeteg titkuk van, de egy léleknek sem mondják el. A lányoknak, akik naponta hibáznak és meg is bánják. A lányoknak, akik fent maradnak éjjel arra az egy fiúra gondolva és remélve, hogy valamikor észreveszi őket. A lányoknak, akik elfogadják az életet úgy, ahogy van, akik remélik jobb lesz az élet. A lányoknak, akik teljes szívükkel szeretnek, még akkor is, ha folyton összetörik azt. A lányoknak, akik azt hiszik vége van.Az igazi lányoknak, az összes lánynak : Gyönyörűek vagytok!"
Én úgy imádom... hogy ....kifogyott... a raktár... a fejemben..nincs ihlet..elfogyott..bájbáj... 
Eskü, ezek a youtube reklámok 10/10.Mindig frászt kapok h én mi a szarra mentem úristeeeen.
Olyan naplót akartam régebben mint a filmekben amilyen van a lányoknak...Színes, szépen írt, tele rajzokkal amik aránylag jók is, mind ez egy csinos kis noteszban ..Kár hogy nem tudok szépen írni se rajzolni.Na meg a színes messze áll tőlem.De legalább megpróbáltam.
A zene magával ragad.Eltaszítja a külvilágot.Jobbá teszi a jót.Ezt kapd ki.

Bizonytalan ember vagyok? Hát erre a válaszom egy határozott talán.Vagy mégsem?
Skizofréniával küzdök.De.Mégsem.Csak.Vicces.Vagyok.

The End.
Ennyi elég volt belőlem mára.
Áááááá, inkább hallgassátok meg az i lose myself-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése