2014. február 12., szerda

Máglyára doblak , de az sértés lenne a régi boszorkányokra

MEGINT SZAR A BILLENTYŰM..Szóval, el lehet nézni az i betűt..
Sokat kellett tanuljak,bocccs' hogy nem irtam.
Mit mondasz? Nem hallom. Túl nagy a zaj.Vagy, csak nem akarom hallani.
Örülnöm kéne, de mégsem teszem.Nem vagyok mazochista, félreértés ne essék! Csak egyszerűen az élet olyan hogy : örülsz bazdmeeeg? Adj két perced, nem fogsz.Ez tényleg igy van.Kölcsön kenyér visszajár, az már más tészta hogy én romlottan adom vissza.Te nem tudod.Megeszed.JÓ ÉTVÁGYAT, ÉN MEGMONDTAM.
Igazából nekem elég egyszer elkezdenem pityeregni, akkor az összes visszatartott bőgés kitör. Senki sem tudja olyankor hogy igazából miért sirok.Igazából én sem, csak azt hogy a sok közül valamelyik beugrott.
A horoszkópom azt irta egyik nap hogy ne legyen mindig zene a fülemben.De én hülye csak röhögtem hogy ez nem igaz.Szart nem.
Dobban a szivem. Érzem a jelenlétét. Beszivom a levegőt, és elindulok kifelé, mielőtt megtalálhatna.A pulóverem kapucniját felraktam a fejemre, hiszen esett.A lépteim törik meg a csendet a komor, sötét utcákon.A légzésem természetellenes, szinte már zihálás.Nem gondolkozok, csak megyek.Megyek céltalanul.Már szinte el is feledtem miért sietek ennyire amikor egy kezet éreztem a csuklómon.A vér is megfagyott bennem.Nem néztem hátra, csak vártam, aminek be kellett következnie.Egy fájdalmas szúrást kaptam.Sikitani sem tudtam.Csak nézem ahogy a vérem a földre folyik.Összeesek.Felébredek.

Nincs energiám semmihez.Egész nap csak aludni akarok nyaaaaaahahaajjj.
Nincsen apám se anyám se istenem se hazám se bölcsőm se szemfedőm se csókom se szeretőm.
Egy versszakot belenyomtam egy mondatba, nakiakirály?
Erről jut eszembe...József Attila életét és 2 versét meg kéne tanulnom...Életét igazából jobban kifejteni mint a könyvben van, és utána.Húzok is keresgélni...
Remélem egyszer összekapom magam és egy szép kerek szöveget irok nektek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése