2014. február 3., hétfő

Kecskemét melyik megye székhelye? KECSKEMEGYÉÉ! Rossz válasz,de megpróbáltad

Kicsúsztak az apróságok a számon
Miattad
Mert te vagy az
Akiről
Szólnak
És szeretlek

Utállak,nem is tudod mennyire :)
Há' ki olyan idióta hogy széttört a fején 3 évvel ezelőtt három tojást csak mert fogadott ? Há' én.
Szeretek nosztalgiázni.
Mostanában úgy érzem hogy lepörög előttem az életem, de csak furcsa módon a rossz részei.Ez az egész úgy kezdődött mint amikor egy sebed tetejét kapargatod.Először csak néhány jelentéktelen csepp vér csöppen ki,ami nem olyan vészes, letörlöd, több nem jön.Tovább birizgálod, és egyszer csak elkezd egyre jobban ömleni a vér.És a végén előröl kezdődik.Megvárod amíg ,,begyógyul" és megint lekapargatod és folyamatosan fokozódik a vér és a fájdalom.A tetejében az a legjobb amikor friss letépett tetejű sebbel fürdesz.Hab a tortán, csíp mint az állat.De te tovább csinálod mert egy mazochista idióta vagy.Végül csak egy heg marad, ami nem lenne ha nem cseszegetted volna az egészet.Nem fordíthatod vissza, csak ronthatsz rajta.

Imádom hogy mostanában olyan mértékben furcsák az álmaim hogy frászt kapok még élni is.Jól meg mondtam az a lényeg.Lehet az agyrázkódásom az oka.Múlt éjjel valahogy kellemes volt a rémisztő rész ellenére.Kár hogy nem emlékszem teljesen, csak hogy egy idegen környezetben voltam.Meg volt mindenkinek a maga szokása, élete.Mégis befogadtak, elfeledtették velem a régi barátaim, a honvágyam.Nem hagytak cserben.De mégis szomorú búcsút kellett vennünk.*NAGYLEVEGŐ*
Rájöttem, imádom az irodalmat. A verseket, regényeket...Arra is rájöttem hogy Ady Endre irományait is nagyon megkedveltem.Egyszerűen elvarázsol, felnyitja a szemem.Ugyanakkor van a születésnapja mint anyukámnak.Régebb ezért jegyeztem meg annyira.Ma már mert igazak a sorai, megértem, felfogom.
Hogyan engesztelj ki egy lányt ha megbántottad? Ne bántsd meg és nem kell kiengeszteld. Úgyis hisztizni fog pár órát..Napot..Hetet..Na jó, én egy óránál tovább nem vagyok képes játszani a sértődöttet.

Olyan értelmes címeket adok, diplomát kéne kapjak érte.Ilyen kis cuki kalapban vigyorogva venném át és tartanék egy monológot ami ebből állna: Küffi a diplumát a kútúráltságumééé! Küffi nadzsun! A khukhám falját dícítí mlayd!Csókszí puszcsíhhh.
És ebben a pillanatban visszavennék és elégetnék.Megint csak egy dolgom lenne, azt is elcseszem.Mint a bejegyzéscímeket. Nincs kreativitásom, nulla vagyok.
Normális ember/diák örül ha nem kell iskolába mennie..Én ma majdnem megvertem az orvost hogy nem engedett iskolába.Ezelőtt kórházba küld most meg marasztal? De kéremszépen 2 hete hiányzok, olyan egyeseket fogok írni...Na igen, cuki tanáraim nem adnak felkészülési időt..Max 1 napot.De akkor minden tantárgyat kell tudjál kívülről, sőt a tankönyvet betűről betűre. Szép elképzelés, guten tag! Inkább hogy belegondolok szeretem a háziorvost.
Úgy szeretem figyelni az állatok kommunikációját. Egy ilyen eset eszembe jutott:
Lovardában a legelőn állt két ló akik testvérek.Én neki voltam támaszkodva a karámnak, bedobtam egy fűcsomót , hadd egyenek kinti füvet (:D).A fiatalabbik ló hátranézett , a másik megbökte az oldalát a fejével.Akkor megindult a ló felém , lehajolt és megette a füvet.Nekem ez apróbb öröm volt hogy láthattam.Az ilyen kis dolgok azok amik igazából örömöt okoznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése